niedziela, 28 sierpnia 2016

CZEŚĆ!

Cześć, pewnie zastanawiasz się kim w ogóle jestem i skąd się tutaj wziąłem, więc właśnie w tym wpisie postaram się odpowiedzieć Ci na to pytanie. ;)

Już dawno myślałem o prowadzeniu własnego bloga, ale zawsze znalazło się coś, przez co rezygnowałem przed startem. Niedawno jednak przypomniały mi się słowa, które wypowiedział Daniel Majewski na targach w Krakowie i postanowiłem spróbować.

Skoro już wiesz jak się tutaj znalazłem to może krótko o tym kim jestem i co tu będziesz mógł/mogła znaleźć.

Od jakiegoś czasu staram się spełnić swoje marzenie, czyli dojść do sylwetki godnej startu w Mens Psychique. Moja przygoda z siłownią to było pasmo nauki na własnych błędach. Zakładając bloga potraktuję go jako dziennik treningowy. Poza tym będę umieszczać tutaj swoje pomysły na posiłki, treningi, ćwiczenia, a także posty związane z ważnymi dla mnie wydarzeniami. Postaram się też udowodnić, że zdrowa dieta nie musi być nudna ani droga.
Mam nadzieję, że uda mi się przekonać Ciebie do mnie i do mojego bloga, i jeszcze nieraz tutaj zaglądniesz. ;)

Także do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz