niedziela, 13 listopada 2016

OD MATEUSZKA DO MATEUSZA #2: POWRÓT!

Witam ponownie!
Oficjalnie wracam po ciężkiej kontuzji(jakby ktoś nie wiedział, wracam po wybitym barku). Przez cały czas przerwy, trwającej ponad miesiąc, starałem trzymać się "michy". W miarę mi to wyszło, nie straciłem zbyt wiele swojej masy. Jedyną zaletą tej kontuzji jest to, iż wracam mega wypoczęty i z większą motywacją do działania. ;)


Data: 13-11-2016
Waga: 72,5 kg
Biceps: 33,5 cm
Przedramię: 29 cm
Klatka: 97,5 cm
Pas: 86 cm
Udo: 54,5 cm
Łydka: 37 cm

Zdjęcie bez zbędnej napinki:


Obecnie w swojej diecie mam następujący podział makroskładników: białko 2,5g/kg masy ciała, węglowodany 3g/kg masy ciała oraz tłuszczami wypełniam brakujący bilans kaloryczny. W tygodniu mam 5 razy trening siłowy na "nowej" siłowni.
Do swojej diety włączyłem też:
 -białko Whey Protein Complex firmy Olimp Sport Nutrition
 -BCAA firmy KFD
 -Vitapak+ firmy KFD
 -Kwasy Omega 3+ firmy KFD
 -ZMA(Magnez + Cynk) firmy KFD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz