niedziela, 25 września 2016

MOTYWACJA

Cześć! To znowu ja! ;)
Wiele osób pyta mnie, skąd brać motywację. Postanowiłem, że cały dzisiejszy wpis poświęcę temu tematowi.
W bardziej naukowym ujęciu słowa motywacja, są to wszystkie mechanizmy odpowiedzialne za podjęcie i podtrzymanie działań mających na celu osiągnąć jakiś obrany cel. Często motywacją dla nas są inni ludzie lub ich sukcesy.

W tym poście opowiem Wam skąd ja czerpię motywację.
Na początku zaznaczę, iż jestem osobą konsekwentną. Więc jeśli postawię sobie jakiś cel, nie odpuszczę, dopóki nie spróbuję wszystkiego co mnie do niego zbliży. Jednak czasami też pojawiają się myśli: może to nie dla mnie, może warto odpuścić?


Wtedy "do gry" wkracza wszystko to co mnie motywuje. A więc po pierwsze jest to muzyka, taka jak na przykład utwór Soboty ft Chór Montu - Do Góry Łeb. Ważne aby Twoja motywacyjna muzyka była w stanie Cię porządnie naładować do działania.

SOBOTA Ft Chór Montu - Do Góry Łeb

Poza tym motywujące dla mnie jest to, co przeszedłem. Jeśli na początku drugiej technikum wyciskałem około 40 kg na ławce płaskiej, a pod koniec tego samego roku szkolnego prawie 30 kg więcej, to można mówić o progresie, a nic bardziej nie motywuje jak własne sukcesy.

Często też myślę o niepełnosprawnych sportowcach. Oni maja o wiele ciężej ode mnie, a się nie poddają, więc dlaczego ja mam się poddać?
Motywują mnie też osoby, którym udało się coś w życiu osiągnąć. W świecie Fit są to między innymi Daniel Majewski, Adam Piwko czy Michał Karmowski.

Mam nadzieję, że jeśli wykonam w 100% plan jaki sobie założyłem, dotyczący swojej sylwetki, uda mi się dołączyć do grona osób, które będą motywować innych do działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz